Monday, January 25, 2010

Coke dan Saya

Bila pening...Bila bingung...Bila marah...
saya akan minum...bukan minuman keras... itu saya sangat pasti. Tidak kisah apapun yang saya fikirkan, air menjadi teman. Ia menjadi tabiat. Tabiat yang sukar untuk dibuang...lagipun saya fikir, ia adalah perkara yang baik untuk saya. Sekurang-kurangnya saya hanya minum air dan bukan buat yang bukan-bukan.

Hari ini Coke menjadi teman. Ia menemani saya setelah habis kelas pada pukul 5 petang tadi. Terima kasih Coke! Kamu memang teman yang baik. Tidak banyak bercakap...tapi sangat menenangkan. Berfikir sambil meneguk Coke. Saya sukakannya!
Lama rasanya saya tidak berfikir sambil Coke disisi....dan hari ini Coke menjadi teman berfikir saya.


p/s: Sudah dua hari saya tidak mengeluarkan peluh di gelanggang basketball...waktu agak mengekang...situasi semakin diluar kawalan dan kaki juga sering sakit-sakit.

p/s: Oh Macbeth! saya sangat berharap saya boleh memahamimu dengan sekali baca. Mungkin kamu tidak mesra denganku...saya tetap akan membacamu!

p/s: Garfield saya yang sangat comel baru sahaja pulang dari kafe dan dia juga minum Coke...adakah sebab untuk meminum Coke itu sama dengan saya?
Mungkin tidak...


NorashiqinAli
AnakJohor


Ilmu itu harus dikejar!!

No comments:

Search This Blog